01 maj 2009

Äntligen ... vågar dock inte ropa hej ännu

Idag gjorde jag mitt första joggingpass efter det att mitt ledband gick av 17 januari. Foten höll (peppar peppar) och flåset fanns där, trots att jag är 3-4 kilo tyngre än jag borde vara så här års. Förhoppningsvis tappar jag väl ett par kilo om jag nu får vara hel i foten och komma igång lite lätt. Årets stora mål, Stockholm Maraton kommer självklart inte gå att genomföra, men jag hoppas kunna ta mig runt Trosaloppet och Kraftprovet som ju går av stapeln lite senare in på sommaren. Håll nu alla era tummar för att mina ledband ska hålla!

*Bilden är lånad från teamsugar.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul! Har också kommit igång.
/Nickan

Anonym sa...

Ring så springer vi/Jompa

Anonym sa...

Ring så fikar vi/Johan

Anonym sa...

Fan vad roligt! Håller tummarna!

/Mange N

Anonym sa...

Lycka till med löpsteget!
/BL