10 maj 2009

Skrattattack i morgonsoffan

Jag såg kungens syster, Birgitta (således en av de så kallade"Hagasessorna") på teve nu på morgonen och det var den kanske mest punschiga gamla borgarbracka jag någonsin skådat! Hon är 72 år, men ser ut som 82 och är totalt sönderplastikopererad, lägg sen till att hon verkade lite bakom flötet (jag är helt ärlig när jag skriver det) så har du det som framkallade en mindre skrattattack för mig och Anna under vårt frukostintag. Det var riktigt nära att apelsinjuicen kom ut genom näsan ... Visst är det härligt när vårt kungahus kan tillföra positiva känslor så här på morgonkvisten. Mer Prinsessan Birgitta åt folket. Leve henne!


Bilden är lånad från Stureplan.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inavel? ;)

/Mange N

Borv sa...

Det vet du. Deras (kungen och hans systrar) föräldrar var faktiskt kusiner. Det är inget skämt, utan ett faktum.

Anonym sa...

Absolut vet jag det. Det var ironi. :)