11 april 2008

Helg och jag mår bra!

Nu har jag dietat i 12 dagar och jag måste säga ... det har gått så jävla mycket lättare än jag kunnat ana! Helgen innebär skratt med kamrater ikväll i form av tevespelande, jobb imorgon på dagen (ska bli skitkul, har ännu inte hunnit trötta på detta jobb ...), fest hos goda vänner imorgon kväll och slappande på söndag. Festen blir dock lugn för min del då jag ämnar fortsätta med dieten någon vecka till, då det hittills gått så bra. Jag börjar nedtrappningen i mitten av nästa vecka.

Trevlig helg alla glada!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är Henkan! Ha en trevlig helg du oxå! Jag jobbar i helgen, men det gör inte så mycket, för jag stortrivs också på jobbet. Nästa helg kommer Per och Johanna, från torsdag kl 13 är jag ledig, så jag har någonting att se fram emot! Kram.