08 maj 2007

En upplevelse


Paris ... vilken stad! Blev mäkta imponerad av denna fantastiska plats. Platserna, dofterna, lukterna, färgerna, arkitekturen, det mesta med Paris var över förväntan. Som stor stad i Europa slår den alla andra jag besökt (London står sig exemplevis slätt jämfört med Paris)!
Vi promenerade över 4 mil (!) och att se Paris genom att bara promenera är en sann njutning.

Rekommenderas varmt till alla som vill uppleva något stort, som samtidigt vill se historiska platser, sevärdheter men på samma gång vill möta många olika kulturer på en och samma plats. Paris är avslappning och puls på samma gång.

3 kommentarer:

Fisso sa...

Grattis på födelsedagen!
Jag blev också helt tagen av Paris när jag var där. Skall åka snart igen!

Henke B sa...

Jag blev också tagen av staden, dessutom blev jag tagen till äkta make av min fru!

Markus Bottner sa...

Lämnade du någonsin "Moulin Rouge", Henkan?