18 december 2006

Fan ... man är vuxen

Idag ska jag iväg på tjänsteresa till Gbg, samtidigt så är min kära sambo iväg på tjänsteresa till Malmö. Det slog mig då att man är där nu. Med där menar jag i vuxenvärlden ... känns konstigt att vara vuxen ibland. Det är inte så speciellt som man trodde. Exempel på detta ser ni nedan i några milstolpar som inte förändrat en så mycket som man kanske trodde att de skulle göra:

* Innan jag hade haft sex första gången trodde jag att livet skulle förändras efter detta ... så blev inte fallet
* Innan jag hade körkort trodde jag att man skulle känna sig helt fri när man tagit det ... så blev inte fallet
* Innan jag hade en egen lägenhet trodde jag att man skulle känna sig jättevuxen när man fick en ... så blev inte fallet
* År 2000 skulle jag ha hus, barn, fru ... så blev inte fallet (tur att det inte blev så!)

Snart sitter man där på ålderdomshemmet och undrar vad som egenltigen förändrades ...

2 kommentarer:

Markus Bottner sa...

Så du HAR haft sex alltså?!?!

O fan...

Fisso sa...

Så sant, så sant!!