05 mars 2007

Statusrapport

Hemma från helgens bravader.

Summering
Skratt: Ja, många!
Sprit: Ja, lite för mkt kanske ... beror på hur man ser på det :-/ .
God mat: Jo,jo, det vill jag lova. Tror alla deltagarna gick upp 1.5kg/person.
Värdskap: Mkt bra och trevligt. Mäcklarn hostade fint.
Bastu: Tradtionsenlig bastu, var som vanligt häääärligt. Dock bastade jag lite för länge ...
Sviter: Aj, oj , oooh, ont i hela kroppen efter en femkamps som var bland det jävligaste(rent fysiskt) som jag varit med om på lördagen, samt att jag mitt smarto fick för mig att sova rätt på golvet (utan madrass, dock med en tunn oblatkudde) natten mellan lör/sön.

Återigen får Götet och mina kära vänner där ett gott betyg av mig! Längtar redan till nästa tillställning.

2 kommentarer:

Fisso sa...

Ungdomskultur, ungdomskultur!!
Det är tufft att dricka mycket och ligga på golv!!

Henke B sa...

Haha, jag håller med!

Det låter i alla fall som borv är nöjd vilket är det viktigaste.