18 mars 2007

Förkyld, förvånad och förvirrad

Min förkylning vill inte släppa ... är mycket frustrerande och jobbigt. Spelade basketmatch imorse. Pga lite folk, så fick jag spela mycket, vilket inte förbättrade mitt tillstånd det minsta.

Är mycket förvånad över hur ofukserade och förvirrad jag känner mig just nu. Har ingen kraft eller ork alls att lägga på mitt jobb eller något annat heller för den delen. Förkylningen från helvetet som jag burit på i två veckor gör inte saken bättre. Måste lyssna bättre på mig själv och min kropp ... denna kropp, den skulle behöva en totalrenovering ;-)

3 kommentarer:

Markus Bottner sa...

Du kanske är ett vrak - men du dolde det bra på matchen.

Du borde kanske sova lite mer och spela TV-spel lite mindre mellan kl 22.00 och 07.00. ;)

Krya på dig, kamrat och må krafterna snart komma åter!

Borv sa...

Jo, jag känner mig som ett vrak. Det är så illa att jag inte ens spelar de tider du skriver om ;-)

Ska till läkaren i morgon, hoppas på att han ordinerar dunderhonung ...

Markus Bottner sa...

Dunderhonung det blev. :)

Hoppas verkligen du mår bättre snart nu!