21 mars 2007

Hur gör man?

Var hos läkaren igår. Jag hade hoppats på dunderhonung och fick kanske det, hoppas i alla fall. Jag är numera sjukskriven en månad framåt i tiden, vilket var längre än jag förutspått. Är det bra eller dåligt kan man fråga sig? Bra hoppas jag. Jag måste ta igen mig ordentligt och vila upp min "gamla" kropp som börjat säga ifrån. Ska in på jobbet idag och skriva en låååång checklista så att mina projekt kan lämnas över, vilket är a och o för att de inte ska stanna upp. Sen efter det är det bara vila, vila och åter vila som gäller.

Jag ställer mig bara en fråga. Hur gör man när man är sjukskriven? Hur får man tiden att gå, hur och med vad ska man fylla tiden? Tror precis att det är sånt jag inte ska tänka på och planera. Nej nu ska jag verkligen ladda batterierna!

4 kommentarer:

Fisso sa...

Shit! Vad har du åkt på?
Tv-spel, Tv-spel å lite film!!!

Borv sa...

Det blir nog en del TV-spel, men mest läsa och ut och promenera tror jag.

Jag tror att jag var på väg "in i väggen" men att jag (förhoppningsvis) hinner preventera det genom vila och återhämtning.

Markus Bottner sa...

"Ut och promenera"... - Ha!

Sitta i soffan och sleva i sig bjarne framför några avsnitt "Little Britain" är mera troligt...

;)

Borv sa...

Har faktiskt promenerat både idag och igår ... det blev dock lite bearne igår kväll ...