05 september 2008

Kamerafeber

Nu har vi köpt ny kamera så räkna med att bilder kommer komma upp här så småningom.

Det blev en Canon EOS 450D. Ingen direkt värsting, men väl en kamera som täcker våra behov plus lite till.

Jag har alltid ansett att jag tar bättre bilder än de flesta andra. Med bättre bilder menar jag nödvändigtvis inte bättre skärpa, osv, utan att jag har en förmåga att fånga objektet, genom att stå rätt placerad, eller använda rätt vinkel och ljus. Nu är det upp till bevis ... ska bli kul att se om jag lever upp till min egensatta hajp?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så konstigt att du tar bättre bilder än gemene man. Du är ju över medel på allt ;-)

/Art

Anonym sa...

Heja Henkan! Ser fram emot mycket bilder!

hanna sa...

Bra inställning tycker jag. Brukar vara likadan själv ;)