06 januari 2008

Lätta steg

Just nu känns väldigt mycket som att det görs med lätta steg. Med detta menar jag att jag har vind i seglen ... skoja bara ska inte dra fler floskler. Saker och ting börjar falla på plats och jag mår bättre än på länge (inte så att jag mått dåligt eller så). Denna vecka hoppas jag att jag ska ta ett litet steg närmre mina nya planer. Vi får se, men hoppas det i alla fall. Möte med en framtida kollega skall inobkas bland annat. Jag har dock tre arbetsveckor kvar på nuvarande jobb, vilket känns överkomligt.

Mer info. kommer (kommer nog stå så rätt många gånger här i bloggen framöver känns det som ...).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Henkan! Har du pratat med Altet? Hoppas det går fint med allt du vill hitta på iår... om du vill mig nåt kan du alltid skriva på facebook, maila eller ringa. Kram från Karin.