25 november 2006

Veckans BRA och DÅLIGT v.47. 2006

Premiär för VECKANS här hos borv. Varje vecka (nåja, ska försöka i alla fall) kommer jag skriva ner sånt som jag under veckan blivit påverkad av på något sätt.

BRA
- Roliga fester (både fredag och lördag, det var längesedan ...)
- Jag har blivit lite bättre på PES 6 till Xbox360 (snart slår jag Fårhåret och Brushi varje match ...)
- Fick en jättefin inbjudan till ett superkul bröllop som går av stapeln i februari
- Arbetsveckan som gick var faktiskt ganska bra, vad det nu egentligen innebär?
- Långa bra diskussioner om manligt/kvinnligt, rättvist/orätvist med min vän som snart åker till Colombia

DÅLIGT
- Nya våldsdåd i Irak och Gaza i veckan ... när ska detta ta slut?
- Mor var tvungen att gipsa om sin brutna hand. Hon hade använt handen lite för mycktet(!) trots att hon var gipsad
- Borgarnas pinsamma försök till miljöpolitk

Inga kommentarer: