23 november 2006

Varför?

Ja, det kan man allt fråga sig ... Det bästa svaret på den frågan finner vi någonstans i februari 1998. Det var då jag yttrade orden "Jag kommer ha en egen hemsida inom två veckor ...". Så blev inte riktigt fallet. Så nu får detta vara min så kallade hemsida. Jag vet att det inte är någon "riktig" hemsida som krävt en massa programmering, osv. Men det är i alla fall något som jag kan likna med det som jag hade i åtanke då i slutet av nittitalet.

Ett annat svar på frågan skulle kunna ges i att jag är en person som sitter ganska mycket framför datorn, och tycker om att göra det.

Ett tredje svar skulle kunna vara att jag tycker om att skriva. Jag skriver ganska mycket i mitt jobb, men där är texten ganska styrd till ett specifikt område. Det kommer det inte vara här.

Inga kommentarer: