27 maj 2008

Njae + tabelltips

Träningsmatchen mellan Sverige och Slovenien igår som slutade 1-0 till Sverige gav inte så många svar. Vi vet fortfarande inget om vår form och vilka spelare som är givna på respektive position. Det enda vi kan vara säkra på är att Henke Larsson och Andreas Isaksson kommer starta då EM-slutspelet sätter igång. Inte för att dessa spelare utmärkte sig särskilt mycket igår, men att dessa är självklara hos Lars/Roland är en sak som är säker.

Jag tror Sverige kommer klara sig vidare från gruppspelet (som vanligt), men sen tar det nog stopp.

Mitt tabelltips

Spanien 3 3 0 0 6
Sverige 3 2 0 1 4
-----------------
Ryssland 3 0 1 2 1
Grekland 3 0 1 2 1

2 kommentarer:

Anonym sa...

Signalen, vilken enligt mig är helrätt, att Isaksson startar köper jag. Undrar vart du finner grunden i att Henke kommer starta mot Grekland kopplat till Slovenienmatchen?

/Henke Larsson

Borv sa...

Elmander sög ... det är kopplingen. Dvs. enkel mattematik.

Isaksson gjorde ingen särskilt bra match (dock lite att göra), men han verkar vara Lars/Rolands klara förstaval (inte mitt dock ...).