24 november 2007

1 år med denna blogg



Igår var det ett år sedan jag först skrev något på denna sida. Blev det som jag trodde? Njae, inte riktigt men likväl har jag haft rätt kul de flesta gånger jag tar mig tid och skriver något längre inlägg. De kortare handlar mer om att jag meddelar att jag fortfarande lever.

Tack alla ni som läser den här bloggen och ta er gärna en titt på min andra "blogg" som mer är en sida där jag publicerar mina försök till politisk satir. Den sidan har adressen: www.uttryck.blogspot.com

Nu kör vi på ett år till!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis borv-bloggen önskar flickväns lillasyster från Peterborough.

Anonym sa...

G R A T T I S

Fisso sa...

Grattis Borv-bloggen!

Walle sa...

Grattis bloggen! Jag tycker du ska slå ihop dina två bloggar min käre vän. Då kan fler ta del av ditt vansinne.

Kram