10 januari 2007

En vuxen fjant




Jag tycker otroligt mycket om att spela TV- och dataspel. Jag är nog ett förvuxet barn när det kommer till detta. Eller hur är det egentligen med det? Är det OK som snart 32-åring att tycka så mycket om att sätta sig framför dumburken med en handkontroll i sina händer och drömma sig bort? Om du frågar min sambo så tycker hon i alla fall att jag är lite knäpp i det avseendet ...

Här kommer några länkar som är oumbärliga för den som gillar det ovan nämnda.

www.ign.com
(den bästa och kanske största sajten som bevakar tv-och dataspel)

www.gamereactor.se
(den största svenska/nordiska sajten inom samma område)

www.gamerankings.com
(en otroligt bra sida där du kan hitta ALLA tv-och dataspel och se vad dessa har fått för snittbetyg)

2 kommentarer:

Markus Bottner sa...

Du är en vuxen fjant!

Och det är jag och alla jag känner också. Det är ganska härligt att ha "barnasinnet" kvar dock, fy fan vad tråkigt att vara "vuxen" och pretto hela jävla tiden. Nej, gör vad du vill!

Fisso sa...

Så roligt med spel!