26 oktober 2008

En hektisk vecka framför mig

Veckan som nu kommer blir den mest intensiva för mig i år (hittills, kan tilläggas). Ett par event som innebär en hel del förberedelser samt jobb hela helgen. Utan att ljuga skulle jag tro att jag kommer att arbeta närmare 80 timmar denna vecka. och ni som känner mig vet att jag sällan, eller aldrig jobbar övertidstimmar. Men denna vecka skiljer sig från andra veckor då det endast är roliga jobb som står på agendan.

Det ska bli extra kul att få jobba i Lund på onsdag, då Lund är en stad jag trivs mycket bra i. Hoppas att jag får ett par timmar över på dan så att jag kan strosa runt och suga in studentatmosvären lite. Men även stockholmsjobbandet i helgen som kommer ska bli riktigt kul.

Nästa vecka, då ska jag vila en hel del, det är ett som är säkert.

Inga kommentarer: